12 december 2008

en vanlig dag...


De är sant som du säger vännen.. vi är nog ändå rätt så normala eller så "normala" vi kunnat bli med de som vi hade som grund när vi kom till världen.... Och som du säger varför tänka och grubbla? jag mår ju faktiskt inte bättre av det... kanske ska försöka se saker från den andra sidan.. försöka sluta få alla pusselbitarna på plats? för iregel när alla passar e de för sent...

hmm de tål att tänkas på....


idag har de bjudit på lucia på barnens dagis:) så duktig så mina små flickor! synd att snön lyste med sin frånvaro och att Fanny bus inte e pigg men hon fick iallafall gå som lucia som hon nu tjatat om i treveckor minst! hihi .. så nu sitter vi hemma jag och fanny hon vilar här på soffan ner bäddad under sin filt så söt så:) Julia ville vara kvar och leka sa on på dagis så ja de fick hon vara men kommer hämtas tidigare idag:)
och ja ni var och kollade min syn i onsdags.. inget bra alls.. han förstod inte ens hur jag kunde se att knyta mina egna skor? ( jag har ju dragkedja så de är väl inte så svårt) oc om jag såg gafflarna på trucken klar jag ser alla 4;) nej men skämt.. såg tydligen väldigt dålig hade bara 50% syn på ena ögat som till råga på allt inte arbetade heller brytningsfel på båda två och knappt 80% på de andra.. så ja nu ni är de bara att inse att man blivit tant! trodde iallfall jag skulle få hinna fylla 30 innan de blev så illa... men men... jaha ni nu får man passa på då att städa av lite när man ändå bara ska strosa omkring här hemma..
kärlek till flickorna...
*slut*

0 kommentarer: