12 december 2008

goda råd och tant?

står de i pannan på mig " problemlösare " eller? många kommer och vill ha goda råd av mig och missförstå mig rätt jag hjälper mer än gärna till lyssnar och och försöka pussla ihop alla bitar på plats för att få en helhet och sedan hitta vad man åt problemet eller de kommande problem kan göra? kanske borde bli hjärnskrynklare?? Visst alla råd jag ger är kanske inte de bästa men många av råden har varit goda känns bra älskar att hjälpa mina vänner så mycket jag kan och ibland sätter de mig i situationer som jag kanske inte riktigt bekväm i men vad gör man inte för dem? bara hoppas de finns och ställer upp den dagen jag behöver goda råd... för att ge goda råd åt mig själv de suger jag grymt mycket på! är helt ärligt riktigt kass på det! ´ha ha nu kan jag skratta åt vissa beslut jag gjort och gråta floder över vissa.. men jag vet ju nu när man kommit upp lite i ålder som min optiker sa? vad menar han med de? vad då ålder?? hm ja ni de tål att tänkas på!...

ja ni de är väl bara att inse att man börjar bli gammal och gaggig? ha ha Som stackars Mattias hittade lite snygga kläder till han .. då tittar han med sina hundögon på mig och ser frågande ut? har du tänkt göra mig till gubbe? va ? gubbe nää bara för att de är lite stickat och rutigt betyder de väl inte att de är gubbigt? eller vänner håller jag verkligen på att bli tant?

0 kommentarer: