08 februari 2009

misstänkte att du misstänkte...

idag kom det jag väntat på..
något jag förstått..
fast kanske inte riktigt velat inse...
fast ändå hoppats på att det blivit missat..
ja nu var det gåtor igen jag vet...

Han vet, jag har misstänkt att han vet, har misstänkt att han sett, har misstänkt att han misstänkt något...

synd att det kom ikväll och inte för några dagar sedan, synd att jag inte kan bevisa att det är ord, jag kan aldrig bevisa att det jag säger e sant..
Jag nekar inte till det jag gjort finns ingen anledning, det vore korkat.. gjort e gjort..
Jag har inget till mitt försvar, jag har ingen undanflykt jag har ingen dålig ursäkt, jag har inget ..

Det ända jag kan säga är förlåt.. och att det du sett e det ända som hänt.. det kommer ingen fortsättning på det du sett...

ja förlåt är det ända som kan sägas...

*slut*

0 kommentarer: