16 oktober 2009

Äntligen! något strul hemma med datorn? hoppas det funkar under helgen iallfall...



Blev att kalla fram fräknar lite mer igår:) skönt! sedan plockade vi kottar och gjorde fina tavlor jag och flickorna.. fick höra ett tråkigt besked igår håller tummarna för att det inte behöver bli så...



Igår bokades en resa till Tallin :) med god mat, trevligt sällskap, lite god dricka och strosa på gatorna och spana på den omtalade julmarknaden:) en riktig tjej resa:)



Tog tag i mig själv och fxade mig en massage tid på söndag ska bli härligt! får bli en "spa" söndag tror jag med lite sol, ansiktbehandling osv hmm det får det bli så härligt!



igår bakades kladdkaka de ni inte dåligt.. eller Carro blev bjuden hehe;) sedan skrämde vännen hjärtat ur kroppen på mig! grr hämnden är ljuv säger de som vet;)



Vaknade idag.. riktigt trött även att sängen kallade tidigt på mig? men vaknade till rätt snabbt när jag kom ut och såg att det snöade? bara vräkte ner på ugglevägen... Flickorna blev så imponerad och super glad.. vilka leende som dök upp på deras små läppar.. så underbar att se de små livet njuta av något så litet:)

Härligt! fredag.. sista rycket på jobbet nu innan helg!

0 kommentarer: