19 oktober 2009

Mupp dator

God morgon måndag!

Datorn hemma strular fortfarande, kommer tyvärr inte in och kan uppdatera?..

Helgen har iallafall varit kalas fin med mina flickor.. fredagen bjöd på mys i soffan med flickorna och trevligt sällskap:) godis, kladd kaka, och många skratt:)

Lördag tog vi oss en tripp till Kalmar och inhandlade lite mat, var helt tomt på hyllorna hemma och då menar jag tomt!;) Kvällen tillbringades tillsammans med systrarna uppe i skogen tillsammans med alla kusinerna, så söta när de leker ihop alla barnen.. För att först skratta så de tappar andan för att i andra sekunden gråta sig hesa :) men det är lika underbart!

Söndagen blev väl kanske inte riktigt som planerat, men de gick.. blev städning och mys med flickorna innan de for till pappa sin, efter blev de massage och solning:) senare under kväll bjöd de på pizza och många skratt haha!

idag därimot har jag så fruktansvärt ont i min rygg efter massagen igår! ... får se när mitt nät hemma tillåter mig att logga in.. så kommer några bilder:).. nu fortsätter vi jobba.. fortsatt trevlig Måndag på er!

0 kommentarer: