17 september 2008

Gud skapade mannen och sa sen: ”Nej, bättre kan jag!”, och så skapade hon kvinnan.

sitter i min soffa med mina små älskade flickor ! julia är mindre pigg idag hostar och snorar som jag vet inte vad? så hon och jag blir hemma i morgon och myser för jag lyckades ju göra mig illa i foten.. är jobbigt att höra henne andas eller försöker andas kanske man skulle kunna säga... fanny får gå en sväng i morgon ska ju bli fotograferad:) annars e de väl rätt bra allt e som vanligt allt e upp och ner óch inget stämmer känslor hit och dit! Men de löser sig säker till de bästa i slut ändan ändå skulle jag tro eller jag hoppas de vill verkligen inta hade så som de är nu?...

Tur att man har sina vänner som finns och ställer upp dag som natt...

sitter och funderar hur kan man förlora något man inte har haft?
och varför känns de så hårt när de inte ska känns något alls?

Nu ska ni få höra min hemlighet....
de är bara med hjärtat man kan se ordentligt.
de viktigaste kan man inte se med ögonen.

hittade ett bra ordspråk idag!

Vill du verkligen ha mig,
eller är jag här bara för att tillfredsställa din manlighet? (Diana Ross)


Jaha ni nu har flickorna och jag tuggat i oss lite mat! mumma för magen... så nu blir de lite mys i soffan och en stor kopp kaffe...kan nog kluddra ner lite tankar och ord sedan om ork och lust och tid finns...

och ni som läser får gärna lämna ett av tryck;)

kärlek till de som förtjänar den!

*slut*

0 kommentarer: