29 september 2008

Måndag..

Då va de månad än en gång som så många gånger innan...
helgen har varit helt underbar!
Fredagen blev de massa god mat uppe i Malghult och syster och hennes kille.. lördag blev de först en tripp till kalmar som innebar ett snabb stopp på Market passade på att inhandla en ny kamera... sedan for bilen vidare över till öland köpstaden först sedan åkte vi vidare till borgholm bara gick runt och kollade och hade kalas bra! kvällen bjöd på middag hos camilla och co i m-ås sedan vidare ner till blomstermåla oj va många år sedan nu man va där men kul hade jag iallafall! Söndag blev de frukost i M-ås fick träffa lilla Ella som jag hört så mycket om och precis lika go som jag hört va hon me! sedan hem på kalas hos syster yster som fyllde år innan i vecka.. sedan var de min tur att få hem mina älskade små flickor blev bus och lek hela kvällen de är mina allt! de va min helg i en kort variant men den har varit super bra med andra ord! och i dag har de varit jobb och övertid som vanligt när carro har små tjejerna ,,, men nu blir de en dusch och sedan en stor mysig filt i soffan och se om de finns nått på den svarta;)

och med röket går de kalas bra fakltiskt .. helt ärligt tror jag faktiskt att jag fixar detta utan några större problem men visst vägen e läng än...

Massa kärlek till mina allt!

*slut*

0 kommentarer: