01 oktober 2008

Jaha ni sitter och funderar lite faktiskt är många tankar i huvudet nu som snurrar runt runt och upp och ner... ibland vet man varken ut eller in?
Men som sakt här e de lugna gatan jobbar och sliter och myser så mycket de går med flickorna! Pratade med min vän idag, kändes bra men ändå jobbigt vill inte såra någon och jag hoppas verkligen inte jag har gjort de...Han sa han förstod men ord är alltid så lätt att säga..

Mysan var på besök idag med lillekillen oliwer blev kaffe och massa prat1 alltid lika roligt.. Jannice vännen har hjälpt mig med barnen innan i veckan! super duper tack!


Varför sa du som du sa? va du tvungen att säga så? de tar tid att bygga upp något sådant? trodde ju du hade gjort ditt val.. men så var inte fallet... Ska försöka att förstå och inse jag lovar..nej de var inte ditt fel de valet va mitt, ett val som jag är mindre stolt över...
Kan jag neka honom något så underbart? Jag vet inte?! jag hade gjort mitt val när de gällde de? ett val jag trodde va helt orubbligt men jag vet inte inte längre, jag kan inte neka honom de? eller? ett stort beslut,.. ett beslut som ändrar den kommande framtiden.. de finns två vägar men bara en väg att gå? frågan e väljer jag rätt väg? jag vill inte förlora, jag vill inte släppa min kontroll? Många tankar och funderingar är de .. men jag får följa de egna rådet tänkt med hjärnan men gör som hjärtat vill eller var de tvärtom? ja ni de återstår att de!
Men som sakt vi tar de som de kommer när de inte blev som de skulle eller borde:)

Hmm lite tänkar och funderingar finns de allt men inget att vara orolig över,.. men nu blir de sängen för mig e skit slut...

Massa kärlek till mina!

*slut*

0 kommentarer: