25 september 2008

Ännu en dag...

Nemen se god kväll!

såg att min stavning inte e riktigt på topp men vet ni? de bjuder vi på orkar inte sitta och kolla varje ord som skriv eller inte så en bokstav mer eller mindre vad gör de om 100 år?
Javisst dagen har flytit på bara tycker jag faktiskt, fick ett litet utbrott på jobbet eller två blev de under dagens lopp! Blir så le men de är inget som jjag behöver ta upp här för de är nog ingen som hänger med på vad jag yr om ändå ;) Känner av att jag har ont i min hals med mindre roligt..:(

Röket går kalas inte ett bloss än så länge faktiskt Inte dåligt va? Ska jag vara helt ärligt är jag faktiskt väldigt snopen själv att de verkar gå så bra som de gör? men visst vänta ni blir nog ett bakslag någon gång, visst inget jag hoppas på men vi får se...

blev övertid en stund idag.. sedan va jag ute I stångehamn och hälsade på och mös med mina underbara små flickor! saknar dem så otroligt mycket så de gör ont faktiskt! men på söndag kommer de till mamma igen och då blir de mys i massor! Älskar dem så otroligt mycket! Mitt liv mina allt helt enkelt!

och Nu ni gott folk får de vara nog kluddrat för ikväll ska ta mig i kragen och städa av lite i min lägenhet så man kan ta hit folk utan att skämmas hihih nej då de har inte klagat hittills så än så långe e de nog lugnt hahah! sedan inta duschen och efter de blir de mys i soffan med en Stor Kopp Te! alltid lika härligt!

Puss och Kärlek till mina nära och kära!

*slut*

0 kommentarer: