25 september 2008

ord,ord...

de har varit mycket nu så de är därför de inte blivit något skrivande.. men här e de bara bra e tillbaka på jobbet och har de rätt bra fast foten e ju inte okej kan jag ju inte påstå för gå på tabletter men snart borde de ju gå över och gör det inte får jag väl ta en sväng till... annars e de rätt bra lördagen bjöd på kaffe med Jannice tur att vi har varandra! lyssnar och försöker ge varandra goda råd men jannice suger på de sist nämnda hahaha! Nej då hon e så snäll...

söndagen var de byta barn dag alltid lika tråkigt men Pappa har ju faktiskt lika stort behov av att träffa de bästa flickorna som finns oxå.. bara att inse de.. sedan blev de en sväng till Jönköping skulle hitta på nått kul så de fick bli hockey? de ni man lär sig nått nytt varje dag! va faktiskt roligt, och jag hejar ju alltid på laget som vinner;) måndagen var de jobb för hela slanten och en lugn kväll på soffan och brar låsa ut omn världen kändes som de behövdes!
Tisdagen såg likadan ut med jobb massa utrop om övertid men i slut ändan blev de inget ändå! kan inte fatta att de lyckas alltid komma båtar de veckorna jag har mina älskade små flickor... sedan blev de en hoj sväng! de ni var inte går om man säger så men riktigt trevligt va de iallafall! sedan köra syster Kalle-Cassandra till sin kille i Forsa....och idag var jag de jag och lastbilen som gällde ..sedan fyller ju Camilla hela 24 år idag så de fick bli en sväng till sporekhill men kaffe och fika och massa gott skratt! så ni har min vecka sett ut hittills, helt klar godkänd!

Jaha ni gott folk en sak till Carro ska försöka göra ett tappert försök till att sluta röka? ni får väl föja min kamp till ett sundare liv med tårar, hårda ord, hopp, kärlek, förstånd och gliringar!? vad säger ni om de?
Varför undrar ni? Jo de va så Carro rökte sin cigg som vanligt på motgonrn som alltid! sedan nästa cigg jag skulle ta kl typ 7 så kom jag på mig själv att jag är ju faktsikt inte röksugen utan de va en ovana en ful sådan? och såedan övanor har dyktupp under dagens lopp men jag har kunnat motstå utan större problem faktsikt! så håll nu tummarna för att de gfår bra!

men nu blir de sängen e trött...

kärlek till er!

*slut*

1 kommentarer:

Anonym sa...

du..... jag kan ta åt mig av dina råd de vet duuuuuu!!! passa dig :p