10 september 2008

Äpplet faller inte så långt från trädet!

jaha ännu en dag efter jobbet... igår var en mindre rolig dag! fast jag va ju ledig de va ju alltid nått... först ner till tandläkaren gick väl kanske inte super bra denna gången men de är tur att han e så lugn och känner mig nu efetr alla dessa år... när de väl va gjort så va de dax att hämta min plånbok men de gick inte den gången heller så de va bara att åka vidare som förra gången in på stan fixa min älskade naglar och de tog ju nästan två timmar!? styrde de med denna gången? hmm ja ja ner till polisen igen med ännu mera papper för att få ut MIN plånbok mitt körkort! men som sakt tredje gången gillt! sedan hem vila en stund på soffan och städa av lite.. sedan vidare bort till Jannice som bjöd på mat så snäll så!!mums! och i måndag bjöd Li vännen på mat mumma! haha ja de va en rolig resa Till henne massa kossor på vägen osv.. va även uppe och hälsade på cicci och lille alex så söt så liten så snäll... sedan kom jag faktiskt i säng i skaplig tid för en gångskull... och idag har de vatt väldigt lugn på jobbet skönt ibland men i dag blev de nästan lite långtråkigt men de är tur att jag har roliga jobbar kompisar iallafall...

Haha men så blir jag riktigt jävla störd på dena stan! har folk inget bättre än att prata om? eller prata om är väl fel ord, hitta på och gå med lögner? De är inte mig ni förstör för utan er själva.. sådan vänner som går med lögner behöver inte jag ha i mitt umgäng faktiskt! kan inte en kalla de vänner när de gör så, är nu strukna ur mitt register! Men att de ska behöva hända något sådan härinnan man inser vilka som man kan kalla vänner!

Så nu tar vi de en gång till! Den som nu säger sig veta då att jag har träffat mig någon ny kan du vara så snäll och ringa mig? för jag skulle så gärna vilja veta lite .. Typ: Vad heter han? vart bor han? är han lång? kort? Mörk? ljus? har han barn? ålder? arbetsplats? söt? ... Så jag kan hälsa på honom nästa gång vi möts kan ju bli lite pinsamt annars menar jag?!

Så åter igen: Nej jag har inte träffat någon! NEJ!

Kan inte riktigt förstå vad de är för mening att sitta och komma på saker, finns de inte viktigare saker att prata om typ politik eller nått! Men de som pratar så mycket om alla andra kanske borde kolla över sitt eget liv ? sitt eget förhållande? för de är ju alltid lättare att prata om andras problem än sina egna? Äpplet faller inte så lång från sitt eget träd! Tänk på de!
Men visst prata på ni jag mår bra och trivs fint!

nehe nu ska jag åka till min vän och bli bjuden på mat! tända ljus och bara ha de bra! gäller att hålla sig sysselsatt när man inte har sina små flickor! saknar dem så de gör ont...

Kärlek till er mina små tjejer!

*slut*

0 kommentarer: