13 september 2008

säger som en vän: idag får gärna någon skjuta mig;)

jaha ligger på soffan och bara tar de lugn! de behövs vill jag säga... jaha annars e de rätt lugnt jobba både torsdag och fredag och lite övertid me och en film fick de bli oxå.... igår var de 25 årsfest hos lina .. de roligt.. hahah skulle ju ta de lugnt men de va som jag sa innan känner jag carro rätt bliir de inte riktigt så och visst hade jag rätt! hu! men kul hade jag...men idag hade de inte varit fel om någon kunde skjuta mig? faan så dum! upp och jobba idag ju gick rätt bra fram till 11 va väl då alkoholen skulle börja gå ur kroppen:S ...så nu e de soff läge som gäller har jag bestämt ! men byter nog soffa lite närmare framåt kvällen skulle jag tro men vi får se...
och i morgon kommer mina älskade små flickor till mamma igen ska bli så skönt! saknar dem så otroligt mycket de är de bästa som finns! nehe orkar inte kluddra mer nu .. bara lite onödigt vetande,,,, slut för denna gången

kärler= fanny , julia

*slut'

0 kommentarer: