21 oktober 2008

Heej!

god kväll som så många gånger innan.. sitter och bara har de bra i min älskade soffa! skönt..
lite utdrag sedan sist kanske? Ja som ni vet var vi i skogen i lördag och mös! hur härligt som helst.. söndagen bestod av kaffe med vännerna, tvätta bilen efter resan dagen innan! barnen va ute och Träffade sin pappa en sväng.. är ju Hans vecka nu men han skulle jobba lite annorlunda så då får de vara en vecka till hos Mamma:) eller de åker till pappa på fredag igen tills typ nästa fredag beror lite på hur de blir med mitt jobb nästa vecka är ju båtar då som alltid på mina veckor! får ta vara på kvällarna om de går och de inte blir allt för sent! så igår bakade vi bullar och styrde .. mums! mycket beröm fick jag på jobbet idag! kanske skulle bli bagare i stället? elller inte! hihih
och idag har vi styrt runt lite druckit kaffe hos Markus och Elin! va inte igår men de va minst lika trevligt som allt blir allt för sällan ! får skärpa oss! sedan kom Peter och hälsade på flickorna en sväng, förstår honom de är jobbigt utan dem! de är ju de bästa som finns i hela världen! att man kan älska två såå små såå mycket! skulle göra vad som för mina barn! vill ju bara dem väl..
nehe nu får de va kväller för denna gången.. försöker kluddra mer en annan kväll!

*slut*

1 kommentarer:

Jannice Glag sa...

haha du "glömde" nämna att du körde sönder din bil... hihihi :) puss puss