23 oktober 2008

Lite smått ...

good kväll gott folk..
tänkte ta några minuter av min tid nu och få ner lite ord..
jobb veckan är över efter mycket rattande i trucken! åå idag då lyckades jag ju välta tre paket med virke! tre! de som hade gått så bra.. men men är nog mycket i huvudet nu vi skyller på de.. men annars har de flytit på som vanligt massa fika med vännerna! och Mycket mys med mina älskade små flickor!

I morgon bär de av mot stor stan! ska bli skönt att komma iväg från lillstan en stund faktiskt, ha någon att prata med som kanske kan hjälpa mig lite på traven! men de får inte bli allt för allvarligt åker upp för att njuta av hennes härliga humor och personlighet! ska bli jätte skönt..

så under helgen nu blir de att bloggen får ligga nere, så ska jag berätta om min helg i stockholm med Mona nästa vecka!

så ha nu en underbar helg ni med!

kärlek till mina älskade små flickor.

'slut'

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha 3 paket:P!! ja såg:P