24 oktober 2008

Landat..

oj nu ni bli ett inlägg iallafall.. inte dåligt!
har nu landat in på monas soffa igen.. sitter och myser i stooora staden med min underbara vän, och bara tar de lugn, krattar och njuter av livet med ett stoort glas vin! kan de bli bättre? nja jag tror inte de? ja iallafall uppe med hönsen fanny och julia idag kl 06.00 som alla andra dagar sedan bort till farmor med dem blev en kopp kaffe och lite prat! sedan... carro blev av släppt på kalmar flygplats av franzén och erik hittade in på flyget och av flyget och hittade sin väska plus sin vän utan att slava bost sig själv eller något av sina saker.. de måste ju vara kors i taket ellér? sedan blev de en fika så idag har carro åkt alla medel utan cykel och moped typ hihih.. och nu ikväll har de blivit god mat och öl nere i "city" helt underbart ... Mona hon lyssnar och har svar på allt faktiskt sedan hur de kommer bli e ju mitt val,... men jag lyssnar på alla goda råd och ser saker på ett annat vis.. kommer säker bli bra i slut ändan eller vad tror ni..? ja ni de va lite smått och gått om min dag.. får se om jag hinner fåin några rader i morgon om min vardagn annars tar vi de på söndag när carro landat in på sin soffa igen in i vardagen igen och alla dess bestyr...

vet ni med att Monas mus e väldigt känslig? om inte annat så vet ni de nu;) hihi
sedan hur ni tolkar de är upp till er;) ha ni en trevligt kväll och helg för de ska jag ha!

sakanar mina flickor mamma älskar er!

'slut*

0 kommentarer: