10 oktober 2008

livet..

fredag och allt och Jag sitter i min lya och har de rätt bra...

Kan du förlåta mig? de var aldrig min mening att de skulle bli såhär?
Men de hände nått där? något som fick mig att tveka, något som fick mig att tveka mycket...
Du gjorde ditt val då? Jag har gjort mitt val nu.. e verkligen lessen annat kan jag inte säga.. Valen vi gör här i livet är något man måste leva med.. de går inte backa tiden..

Jag har lovat att hitta mig själv, hitta mitt liv, hitta den tjejen som jag va innan allt vändes upp och ner och ut och in? De kommer inte bli lätt men jag får ta den resan.. de är ett måste! Sedan när den dagen kommer då jag lärt mig att älska mig själv älska de jag ser ordentlig då!? Då som först kan jag älska någon annan..Då kan jag börja blicka framåt på min framtid! sedan hur lång tid de tar kan jag inte svara på men resan måste göras ändå!...

nehe måste sluta nu e mycket som snurrar blir bara svamel? var e hon Carro som har svar på allt? som alltid tänkt klart osv.. jag ska hitta henne jag lovar...

kärlek till flickorna Mammas troll!

*slut*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu hänger jag inte med... är det slut för att du ska finna dig själv? Bra tanke, svårt gjort... Finns här om du behöver!
Kram

Carolina Johansson sa...

nej jag hänger nog inte med själv om jag ska vara ärlig.. men som sakt jag måste hitta mitt eget liv innan jag lägger till en till i livet.. svårt ja! men de är ett måste.. kram...