13 oktober 2008

Natten och dagen

tog mig faktiskt upp igår från min underbara soffa och hittade lite städredskap och de va behövligt för mina damm råttor hade börjat bilda familjer:S men de har fått flytta nu iallafall..

sedan kom mina underbara flickor hem! saknat de så otroligt mycket! Och M hjälpte mig att koppla in mina lampor! tack verkligen super snällt.. kvällen bjöd inte på så mycket mer utan carro somnade på soffan.. natten bjöd därimot inte på många timmars sömn hade för mycket tankar i huvudet allt mellan himmel och helvete rent ut sakt.. och inte klokare på mig själv e jag för de...

men de ska blir spännande att se vad framtiden har att bjuda på för carro.. tanken har slagit mig nu att om typ en vecka eller två får jag reda på om jag får fast tjänst eller inte?? om jag får de flyter livet på som de alltid gjort men kanske lite säkrare på min framtid.. om inte vad ska jag hitta på då? flytta någon annanstans kanske börja om helt på nytt i en ny stad med nytt jobb nya vänner? eller blir jag ändå kvar och försöker mig fram på ett annat företag i oskarstan? de förstnämnda känns mer naturligt faktiskt hur konstigt de än låter skulle jag faktiskt helt ärligt kunna tänka mig att flytta någon annanstans? de som kommer bli svårast e ju med barnen .. kommer aldrig någonsin att släppa mina veckor med dem! men de är en sak vi får ta om vi kommer dit.. Mina barn e de jag lever för...
ja ni snart får vi veta hur de blir blir en lugn period i mitt liv nu iallafall har jag bestämt ev en resa till min god vän Mona som alltid finns och ställer upp hur långt de än är mellan gångerna är de ändå så naturligt att träffa henne som om de vore förra vecka vi sågs aldrig en tyst minut.. sådan vänner växer inte på träd..hon e de lilla extra!

och min dag i dag då har bestått av att jag kört lastbilen, sedan ställde min underbara vän jannice upp sombarnvakt åt mina små tjejer när jag va tvungen att jobba över lite! tack vännen du e underbar men du köp dig en annan bil!;) haha... och nu i kväll har barnen och jag busat för fullt ritat, lättat på stämbanden lite, läst lite böcker ja en helt underbar kväll men andra ord! och nu snart Kommer Mysan på en kvälls kaffe.. så nu ska jag inta duschen innan hon dyker upp frå ni ha en trevlig kväll så hörs vi snart igen..

Kärlek till mina underbara flickor!

*slut*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt du är vännen, detsamma tillbaka till dig!
Kram kram!

Anonym sa...

du skulle bara våga flytta.. du är dum =( och klaga inte över min bil, den är snygg :P