16 oktober 2008

mina dagar..

jaha ni var de dax att försöka få ner lite rader igen kanske?
dagarna går i rasande takt snart e de jul och nyår snart e sommaren här igen... just nu sitter jag och flickorna och kollar Bamse! härligt! helt underbart at ha dem här hos mig... vatt lite över tid i veck som vanligt när jag har flickorna... men vi har iallafall varit och kollat på sådana där livsfarliga djur på 4 ben som man kan sitta på som bits fram och sparkas bak!? vet ni vad jag menar?? ja just de hästar! ne kan inte påstå att jag e glad i dem...

Har haft trevliga kaffe besök i veckan me! skönt med sådana underbara vänner!

idag åkte vi till macke d! (mc) och åt barnen jag och jannice, barnen åt som tokar de ni inte dåligt för att vara mina små troll... kvällen blir lugn i soffan..ev bädda ner mig under min filt och försöka sova lite blev inte ens en minut i natt av sömn och de tar hårt på en! .. aldrig kan de få vara lätt aldrig! Och denna gången ligger valet hos mig?? ett beslut måste tas, ett beslut som jag nog redan tagit faktiskt men de känns både hårt och lätt faktiskt, trodde aldrig att jag skulle behöva göra ett sådan beslut? men tyvärr så blev de så kan inte annat säga än att jag e lessen... riktigt lessen...

*slut*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oj och usch, vet inte vad jag ska säga för att det ska bli lättare för dig... känns för privat för att skriva något här.
Men om du beslutat dig för vad jag tror så kan jag hjälpa dig, jag har varit i din situation... om du inte beslutat dig för det jag tror så borde du vara glad! ;-)
Men herregud vännen, du gör det inte lätt för dig!!!!

KRAMAR, styrkekramar i massor till dig!!!