02 december 2008

Min dag...

åå vilken morgon.. vaknar upp i morse av väckar klockan upp täcker till min fasa att jag inte får upp ögonen? tänker och funderar en stund faan har jag gått och blivit blind nu?? nej men efter några sekunder får jag upp ena ögat coh inser och de är en vagel som flyttat in under mitt högra ögon lock! aj aj gör riktigt ont hmm kan luggen så fint över ögat i hopp om att ingen ska se den men de kunde jag ju listat ut innan att de skulle...;) ja ja sedan på med hela kondomen på kroppen för de blir en dag att arbeta ut i ösregn! hmm mindre kul men de får gå.. sedan flyter dagen på som den brukar frukost lunch osv... efter jobbet blev de min bokade tid för mina naglar frächa till dem lite de kan gå åt ibland:) sedan upp och hälsa på syster sonen en sväng och bara ta de lugn

och nu har jag landat in i min älskade soffa .. har en förkärlek till soffor har jag konstaterat;) underbart!

Emma de blir nog en sväng i veckan neråt kan ju ta lite kaffe då? och Fannys patrik ;)

kärlek till mina allt!

*slut*

1 kommentarer:

Emma Jonsson sa...

Ja den upptäckte jag i morse att den låg kvarglömd på sängen. Visst! tors skulle passa. Imon har jag min mor och far på besök framåt kvällningen =) fast dom beger sig nog t o-hamn igen efter sju. Så avgör du