01 december 2008

ännu en dag!

jag är trött idag. har suttit i en dragre hela dagen kör fram och tillbaka på en väg som egentligen inte ens borde kallas väg bestod av hål, hål och åter hål.. men men de är så på vårat jobb man får ta de för de bara e så;) fick en stjärna i kanten idag av en arbetskamart för min ärlighet som jag i lördags hade uttryckt så fint;) har alltid försökt vara så ärlig som möjligt men i vissa fall måste även jag välja att inte säga allt och min fråga lyder e de så fel? men men så e de iallafall...
just nu sitter jag starkt och funderar på om man borde åka och sola en sväng nu i vintermörkret? känner sig ju alltid piggare efter... hmm får nog bli så men först ska jag ta mig en stor kopp kaffe! och bara njuta av julpyntet som pryder min lägenhet:) de ända som saknas e mina älskade små flickor... saknar dem grymt mycket idag... ja som sakt de gäller att sysselsätta sig när man inte har dem hos sig.. så ha de nu bra så hörs vi snart igen..

mamma älskar er!

*slut*

1 kommentarer:

Emma Jonsson sa...

Hallå!
Din mössa är kvar här. Ska du neråt ngt? =)