31 januari 2009

bilar! cykel kanske?

vilken dag jag har haft!

den bjöd på bil körning, handling, god mat, trevliga vänner...

Dagen tillbringades i Kalmar med att prov köra olika bilar av dess slag.. helt snurrig nu kanske borde satsa på en cykel i stället? är ju så grymt sugen på en X5:a och har varit länge nu.. så nu tänkte jag så här att nästa bil får bli en sådan:) men nu när jag kört en så blev jag faktiskt riktigt besviken? va inte alls så jag hade tänkt mig? visst jag får väl pröva någon mer innan jag dömmer ut dem totalt.. men nä.. jag tror inte nästa jag kör e bättre... och efter en viss övertalning från Mattias så tyckte han att jag skulle pröva xc90 alltså en Volvo?? Carro i en Volvo? nää.... ja ja det kan väl inte skada... åkte bort till liljas ja vad hade de att välja på? en diesel, en 7 sitsig och en med v8? jaha ja då var väl valet inte det svåraste en diesel nej tack! en 7sitsig aldrig! fanns bara en kvar då att välja på.. visst vi prov kör och jag får väl erkänna att den kändes bättre än bmw men det är ju för f**n en Volvo..

ja detta tål att tänkas på faktiskt! kanske en Honda e bättre eller varför inte en fiat? åå dessa bilar! de gör mig tokig.. men vi får se hur det blir kanske köper en kia i slutändan ;) haha eller som sakt kanske jag borde satsa på en cykel?... idag kände jag för en ny bil i morgon kanske jag vill ha en en äldre bil det kan ju som sakt svänga fort! det ända kravet jag har e att den går framåt och bakåt ;)

men nu ni gått folk blir det sängen för mig..

kram och hej!

0 kommentarer: