31 januari 2009

Minnen....

idag e det en bra dag! det känns i luften...
igår kväll var två barndomstjejer på besök riktigt roligt!
Massa prat och disskutioner...;)

Nu blir det Kalmar en sväng har lite ärenden att fixa:) ikväll blir det tjej middag i M-ås! ser fram i mot en lugn och trevlig kväll...

Fick ett mess igår från någon från en försvunnen tid.. efter ett par skickades fram och tillbaka frågade han fall jag mindes den tiden?

hmm jo ja det gör jag väl? men det var en tid för länge sedan, en tid jag valt att lägga bakom mig, ett val jag gjorde för att vi inte var redo.. en tid som inte kommer tillbaka, tid som jag faktiskt inte vill ha tillbaka heller... Men visst kan jag erkänna att jag hade roligt!
Jag mins.. mins saker som jag trodde jag glömt...

Han frågar : är du arg för att jag får dig minnas?
Nej faktiskt inte.. men nu minns jag oxå varför det blev som det blev... så tack min vän, tack för att du lät mig gå...

*slut*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är vännen vikingabrodern? Det låter som honom...

Anonym sa...

vem va de som hörde av sej?
blir nyfiken!

Carolina Johansson sa...

visst var det det Mona;) din älskade bror.. lika charmig som alltid.. han spelade sina kort rätt en gång... men man lär sig med åren hihi!

Tobbe så klar vem annars;)