13 januari 2009

jag ska...

Idag är det en sådan dag...

tankarna tar över...

försök! kämpa! ge inte upp! du är stark! du fixar detta!

Orkar jag försöka? vill jag kämpa? ska jag inte ge upp? inte så stark som somliga tror.. jag måste fixa det på ett eller annat vis...

Jag vet att tiden går ändå, Men tänk om.. den stod still? alla runt omkring mig stod stilla? att man frös tiden? kolla på fåglarna som står still i luften, flickan på sin cykel som är helt omedveten om att hon just för tillfället håller balansen bra;) rädda den lilla killen som håller på att trilla omkull.. jag skulle njuta av den tiden, av den bilden oj vad mycket jag skulle kunna hitta på.. utan att behöva tänka, utan att behöva vara rädd... men de är något som förblir en dröm, en till, till samlingen för de omöjliga! för i samlingen till de möjliga drömmarna är de omöjligt att placera den.....

älskar er mer än ni tror och vet...

*slut*

0 kommentarer: