11 januari 2009

Kvällens ord..

Hemma igen! Flickorna lämnade hos sin far! saknar dem redan...

blev kaffe och fotboll hos Frasse i kväll trevligt.. killen hade bakat bullar de tycker jag nästan e värt ett litet + i kanten;)

Sedan en välbehövlig klippning hos min goda helt underbar vän Carpen alltid lika trevligt och jag e alltid lika nöjd när jag går där i från med ett fånigt leende på läpparna.. men de är nog för att vi känner varandra så bra och allt känns så naturligt?

Ett väldigt intressant mms kom och landade in i min mobil ikväll! skrattar och ler fortfarande ;) de var bra gjort! och de är borttaget jag lovar;)

men nu blir de sängen.. morgondagen bjuder ju på jobb nu! har ju varit ledig sedan hmm 30/12-08 inte dåligt! men de ska bli skönt att komma in i rutinerna igen och i vardagen!

så sov gott och ni som inte kan somna pröva att blunda? har hört att de ska funka;)

älskar er mina tjejer!

*slut*

0 kommentarer: