09 januari 2009

något man kan prata om...

sitter nu i min älskade soffa precis hemkommen från en trevlig kväll med goda vänner, god mat, dricka och kort spel! en en kalas bra kväll! tusen tack! vet vilka som finns och ställer upp!

Nu e de bokat;) ett steg närmare bara två steg kvar;)

Mötte en gammal vänner igår hade en ro givande diskution.. hur man som människa kan utsätta sig självmant för något som man verkligen i den stunden känner att man aldrig jag menar aldrig ska utsätta sig för igen? hur man då självman väljer att göra de en gång till och kanske fler? Mitt svar löd.. man känner sig som en kvinna! en superkvinna faktiskt som klarar av det och man känner sig riktigt stolt! Det är faktiskt de mäktigaste jag gjort och jag har fått göra de två gånger en gång med hjälp av smärtlindring en gång utan en gång, ja mina vänner vi pratar om att föda barn! det är något vi alla mammor och kommande mammor ska vara stolta över.. de är mäktigt! och de mest underbara man kan göra faktiskt! hur händelse förloppet sprider sig från njutning, smärta till en livslång kärlek! helt otroligt!
detta ämne är något man kan prata och skriva i oändlighet. Håller tummarna och veta att vännen fixar detta fint denna gången med men förhoppningsvis lite mindre komplicerat:)

Älskar mina flickor så otroligt mycket!

Natt natt på er!

*slut*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som är bokat vännen? =)