09 januari 2009

nu är vi på g igen:)

japp precis nu är internet tillbaka! att man kan bli så beroende av något man innan kunde klara sig utan? hela ens liv finns nästan i datorn.. just nu sitter jag på ett mindre bekvämt ställe i min hall och surfar runt och kollat läget lite!

Men här e allt som de ska vara tror jag;) var ju som sakt i Idre över nyår tillsammans med Mattias och linus familj riktigt trevlig och skidor fick de bli med! riktigt roligt!

Väl hemma igen upptäckte jag att min bill tyvärr inte var där jag lämnade den? hoppas på ett telefonsamtal från polisen nu i hopp om att de hittat den...

Peter var snäll och lät mig köpa hans andra bil så jag slipper traska över till andra sidan staden för att lämna flickorna på dagis:)

Ja och har nu börjat fundera på om jag e ute efter en nära dödenupplevelse? först skidor som jag helt ärligt trodde jag skulle bryta varenda ben på! men de gick, och nu har jag gett mig på skridskor med! men tro de eller ej men än så är alla benen hela ;)

som ni märker tro de eller ej men livet rullar på med eller utan internet;) hihi
nehe nu stor de städning på schemat för idag!

hörs nog lite senare!

kärlek till er mina allt

*slut*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fan var det din bil, tänkte det först men sen tänkte jag att näää, det kan det ju inte vara.. hmm.. Vilken tur du har med dina bilar! Kram