03 januari 2009

snabbsammanfattning!

Oj ni nu har de hänt mycket här och allt kan inte skrivas ner tyvärr...

Men vi kan ju börja med att mitt internett lagt av så jag kunde tyvärr inte uppdatera er om att vi skulle på en liten tripp till idrefjäll! men nu e de gjort och carro har stått på skidor för första gången i sitt liv;) Började mindre bra kom några meter för att sedan åka rakt in i en vägg för att senare låta linus åka bakåt hela dagen med mig framför sig;) sedan har hon lyckats trilla i alla liftar som finns både på bra och mindre bra ställen, hon har gått i en svart backe åkt på rumpan skjutit av skidorna kört om kull men även lyckats ta sig själv ner för backarna :) så lite smått och gått så va de en både jobbig, rolig, lärorik och en mycket trevlig resa!

och sedan har de hänt mindre roliga saker men de är inget vi behöver gå in på...

så nu har ni fått lite uppdatering och så får ni mina vänner har överseende med att jag som sakt inte kommer åt internett nu på ett tag men jag återkommer så fort de är på rätt spår igen;)

ha nu en trevlig fortsatt vecka!

kärlek till mina flickor mammas allt!
och en Jätte puss till Mattias på födelsedagen!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte så bra på att uppdatera längre vännen... ville bara säga att snart dimper det ner en inbjudan till min 30-årsfest(kryssning) i februari!
Kram