17 februari 2009

Jag är naken....

ska jag chocka er?

jag ska försöka vara naken...

Folk säger att jag förändrats? hmm jo jag vet att jag har gjort det med, Jag vet det!

Nu ska jag berätta en känslig sak kanske inte för er men för mig är den det..
Allt började en sommar dag i juli tror jag det var? jag och Berättade för min då varande man att jag ville skiljas... Han frågar mig varför? det rätta känslorna finns tyvärr inte.. jag e ledsen.. han är ledsen.. jag har känt så ett tag? men varför har du inte sakt något? jag pratar inte om mina känslor...

Våra vänner står och undrar vad som hänt och varför?
Mina vänner säger till mig om och om igen. carro man måste prata om känslor om hur man mår? Man kan inte gå och hålla allt inom sig och försöka bearbeta sakerna själv? det funkar inte så Man MÅSTE prata! du kan inte hålla allt inom dig! lär dig prata....

Nu har jag börjat dela med mig av mina känslor, nu har jag börjat prata, jag har börjat öppna mig? Då kommer vi till den punkten när det säger att jag har förändrats? att jag inte alls längre e den tjejen som jag var innan? Nej det är ju självklart att jag inte e då? och Nu var det tydligen oxå fel??

Vet ni vad jag tror? jag tror att folk blev rädda över den förändringen som skedde, för det är ingen som vet vad det ska säga eller hur de ska hantera mig om jag brister eller om jag öppnar mig.. nej för det är ingen som vet hur jag funkar på det planet .. nej för det är ingen som känner mig där.. nej det är ingen som känner den " sårade" carro....

Min blog har tydligen gjort intryck och upprört många personer.. det var aldrig min mening.. meningen var att den skulle vara min fri zon, ett sätt för nära och kära vänner och bekanta att ta få ta del lite av mina ord,tankar och min vardag... Men tydligen blev det fel någonstans på vägen?

så jag har bestämt mig.. Jag ska vara tyst, bearbeta själv, känna själv, ja jag ska vara den ni bad mig att inte vara? jag ska inte vara en öppen bok, jag e och förblir en med hänglås på!

Och just nu känner jag att min blog kommer att läggas på is ett tag...
sa ja jag kommer inte blogga på en stund nu.. kanske e fel men

just nu orkar jag inte!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer sakna dina ord, men vi kan ju prata istället ;-)