15 februari 2009

Lyckad kväll!

vilken kväll.. helt otroligt roligt.. länge länge sedan jag varit så nöjd över en ute kväll.. underbart roliga vänner och mycket roliga människor!
Nästa kväll e redan bokad!
Och vilken morgon då? världens kyss på säng kanten! smärre chock kan man väl säga;)
slår upp ögonen och har en pittbull stående på mig;) och en katt i täcket? ja ni läste rätt i täcket! haha! en yrvaken Sandra som kommer och ler ser att hon tänker! Men snälla carro har du inte lärt dig sova länge om morgonen än! men lägger en fin kommentar som löd: Man sover länge om man varit ute dagen innan? hihi!

sitter och funderar på om flygkaptenen kunde flugit oss jorden runt? och den andra som verkligen trodde charmen satt i skägget!;)

Dagen idag har inneburit hem resa från samhället där allt kan hända? tackar och bockar för att du körde hem mig! ska skärpa mig och tänka längre än näsan.. lovar det!
Har precis avslutat ett samtal.. kändes bra.. Tack! du är värd en medalj min vän!

nu ska det fortsättas städats! inväntar mina älskade små tjejer.. hoppas Fanny ser piggare ut nu när de kommer än innan..såg inte piggelin ut alls min "stora" tjej.. sedan blir det mys i soffan med film och bara sniffa på mina söta tjejer!

tusen tack för dvd! Sandra slapp jag köpa en idag!

*slut*

0 kommentarer: