02 april 2009

ännu en natt och en ny dag...

som jag skrev sängen kändes mindre lockande igår.. men ensam blev jag inte.. ett och annat klädes plagg, en docka, ett pussel några kuddar och mitt i två flickor..:) jag ler för mig själv och funderar på om vånigsängen kanske skulle få bli min sov plats denna natt, men beslutar mig för att krypa ner hos mina flickor:)

vaknar till när John blund äntligen delat med sig av sin dos sömn strö...

läser ett sms från en vän, som jag vet finns där och ställer upp bara jag ber om det.. men denna gången e det mitt beslut, mitt egna val, jag kliver åt sidan för något starkt, jag kliver åt sidan för kärleken..

nu är det en ny morgon med nya tag, bäst att slänga på ett leende och ta dagen som den kommer och försöka njuta... jobbet kallar åter igen...

hoppas dagen bjuder på något bra...
ha en bra dag..

0 kommentarer: