01 april 2009

ibland lockar sängen så otroligt mycket.. men när man väl hamnar i det är det inte lika intressant? är trött, efter en dag hemma med barnen.. va nog behövlig för oss alla tre.. vi fick passa på att gå ut i det helt otroligt sköna vår vädret och njuta! bilen fick sig lite lätt av tvättad med får se om det hinns med en tvätt på jobbet någon kväll...

har haft kaffe besök i kväll av en liten pojk och hans mamma.. med en energi som heter duga.. men det är ju roligt att se att det finns människor med sådan energi när man själv tycks sakna lite väl mycket av den ibland..¨

frågan ställdes givetvis hur det va? idag kunde jag säga som det va?

¨jag saknar honom¨

Du är stark Carro du fixar detta!

......................................................................................................................................................................
Tur att jag har mina älskade tjejer som påminner mig varje dag året om hur mycket jag älskar dem hur mycket livet är värt! ni är mina allt flickor mamma älskar er!

0 kommentarer: