01 april 2009

lika fin som våren..

det var en sen sommar kväll, du kom och klev in och jag förstod att livet inte skulle bli sig likt..
Du fångade en del av mitt hjärta, gav mig stunder jag sent kommer glömma.. vi har våra minnen vi har våran tid det är något som aldrig kan tas i från oss.. det va våran tid..

Det är över nu.. vi har börja om på nytt.. precis som våren gör nu..

det blommar blommor i varje hörn, fåglarna kvittrar, solen värmer.. människor ler skrattar och njuter av att det är vår..

Jag njuter jag med av våren solen,blommorna, djuren de ljusa kvällarna... jag njuter av den tillsammans med vänner, systrar, mina flickor.. men något saknas mig.. och du vet lika väl som jag att det är du min vän..

Ja jag kan erkänna det för mig, för dig, vännerna ja hela världen.. jag saknar dig!..

men jag gör som våren, jag släpper dig fri, låter dig börja gro på nytt...
för du är lika fin och skön och underbar som våren...

1 kommentarer:

Anonym sa...

fint! vem den än är tillägnad till..

/M