02 maj 2009

helgen + ord

Vilket väder! super härligt..

Än så länge har helgen varit super bra. god mat, lite dricka, trevligt sällskap, sjön osv...

Igår mötte jag en vän som är så öppen så härligt men med väldiga problem.. när hon öppnar munnen och börjar prata så inser jag för fort att hon faktiskt inte är ensam att hon känner och talar om precis så som jag känner.. ända skillnaden är nog att jag kanske acceptera det som är nu och vet att det kommer vända någon gång när jag är redo och allt kommer falla på plats.. och det samma gäller henne, jag vet att hon kan, jag vet att hon är stark, men det kändes skönt att se att jag faktiskt inte är ensam..

det kommer bli bättre, jag kommer få rutiner och acceptera mitt liv, min vardag, ...
Jag vet det.. sedan hur lång tid det tar det åter står att se... en av sakerna håller jag på att bearbeta redan och det är därför bloggen blir lidandes...

......
vännen sanningen är alltid den bäst, bara man visst att allt kunde accepteras.....
............

kärlek till mina flickor!

kram!

0 kommentarer: