05 maj 2009

**

jobb jobb och jobb det är så mitt liv förtillfället ser ut så morgon middag kväll...
Kaffe igår var behövligt komma bort prata om något helt annat än vanligt..

Ibland kan jag börja undra om jag gör det för mig eller någon annan? Om jag gjorde det för mig skulle det då se annorlunda ut? tror faktiskt att jag gör valen fast åt andra hållet .. Det kanske är jag som inte är redo? Men det är alltid lättare att lägga bort och säga att jag tror inte du skulle vara villig att leva det liv som jag lever...

Att lämna något så rutinerat är en stor försändring och förändringar sätter sina spår och är fortfarande inte klar.. så som det ser ut idag, har jag en lång bit kvar tills alla rutiner är på sin plats igen och jag kan börja leva det liv som jag vill leva, ett liv som jag valt...

någon gång blir jag oxå hel... igen...

0 kommentarer: