06 maj 2009

ZZzz,,..

trött...ZZzz... hela tiden.. måste ta tag i detta snart.. men alla måsten innan ska bara fixas och de vet ju ni lika väl som jag att de aldrig tar slut....!



Haft en underbar kväll med mina flickor Pappa Peter körde lite övertid ikväll...

De är så goa, med sina kommentarer och utlägg om allt och inget! hihi..

Ni skulle höra dem!





på ytan är de spegel klart, inga vågor inga öar ivägen...



under ytan lite längre ner än två cm är de starka strömmar som går åt olika håll... och där vill man ju helst inte vara och rota, ett ställe man helt klart undviker?



men ibland måste man dyka för att se, för att hitta.. och allt man hittar kanske inte är det man tänk sig? eller ja vad vet jag?... gåtor åter gåtor....



men jag lovar er vänner det är lika mycket gåtor för mig... som det är för er....

0 kommentarer: