30 augusti 2009

Mina tjejer:)


Det är söndag kväll och jag sitter i soffan med lilla Siri i mitt knä, två sovande små flickor i rummet brevid.. ställde mig innan ikväll när de hade somnat och spanade på mina allt.. de börja bli stora nu det är otäckt vad tiden springer iväg på onsdag blir mina lilla tjej tre år? det händer saker hela tiden de utvecklas otroligt fort de små liven.. älskar dem så otroligt mycket....


annars flyter livet på.. och man funderar vänder och vrider på allt inte bara en eller två gånger... men allt har väl en mening? allt händer väl av en orsak...


Jag har en lista i mitt hjärta


Lära

acceptera

själv

älska

inse

glömma

förlåta

ordning

regler


ja det finns så mycket mer på denna lista vissa saker är det redan ett okej bakom men det är en bra bit kvar innan det står okej efter alla.. och det kommer få ta den tid det tar...


jag är lugn tror som sakt allt har en mening allt som händer runt oss är viktig hur stort eller litet det är... och jag är jag och du är du acceptera dig själv för den du är för den du alltid varit och den du kommer vara ...


alla tänker vi olika.. men visst är det underbart!


sova säng nu puss och kram..


0 kommentarer: