10 december 2009

Kontakt annons;)


Min jobbar kollega tyckte jag skulle lägga in en kontaktannons! eller ja en beskrivning på "min" man? vi kom fram till både han och jag att ja med mina krav får hon leva resten av livet själv haha!

Då kör vi!;)

Han ska i första hand acceptera mina barn och dem ska acceptera honom, Viktigt!
Han ska ha samma frihetskänsla som mig, hmm alltså acceptera att allt inte alltid behöver handla om "oss" alltså man ska finnas för varandra men även göra saker i sär.. fattar ni?..
Att han har humor, Är spontan, Snäll,.. tillit och respekt är viktigt med! att han har ett jobb och gärna ett intresse.
Och när han har allt detta, och allt stämmer, ja då ska vi tydligen ha med kärlek oxå säger min kollega och att han ser bra ut med.... ... Suck...

Ja det ser nog rätt kört ut för mig och " kärleken"... Men jag har mina allt vid min sida genom mina livet och det är kärlek det!

Eller vad tror ni?;)

Älskar mina flickor!
mina flickor, mammas allt!

2 kommentarer:

Majs sa...

Som mig ungefär :)

Carolina Johansson sa...

kanske dx att lägga om min läggning iallafall då?;)