09 mars 2010

En match avslutad, på börjar en ny:)


Våren är här!

solen skiner och man går med ett leende på läpparna dagarna igenom!


funderar på att plugga in lurarna i öronen sedan och gå på en promenix ute i det fina vädret,..


Fast soffan verkar väldigt lockande efter jobbet, efter min lilla måndag kväll igår;) haha..


Livet leker just nu, och jag mår bra, bättre än på länge faktiskt, vad de beror på? är att jag nog faktiskt släppt de som tyngt mina axlar.. låtit tiden ha sin lilla gång, accepterat, låtit gå vidare..


jag har lekt klart med bollen och passat den vidare till nästa som får ta över den och ha kul en stund, även om jag tror att vi kunde tagit hem denna match, men man kan inte alltid vinna;)

men denna förlorade vi tyvärr..


har påbörjat en ny match, och bollen har precis börjat rulla, denna match kanske jag kan vinna? om jag ger fullt ut vågar, denna boll kanske jag inte ska passa över utan visa hur den ska spelas för att hamna i mål?

0 kommentarer: