08 mars 2010

smart trodde jag..

Hmm ser ni bilden.. ja hon gick faktiskt i helgen med!;)
mot rött oxå!


Okej, nu är det dax att inse att kondis en måste det göras något åt och det är fasiken illa kvickt!;)

Ja jag fixade mig egen limo från jobbet till min bil som inte var klar okej då traskar jag väl hem då tänkte jag... han hade faktiskt rätt den där ugglan vädret är ju faktiskt fint;) och ja det är ju inte så långt tänkte jag där ifrån jag skulle gå.. sagt och gjort börjar promenera och ja men jovisst! tror ni inte jag glömt hem nycklarna nere på jobbet! gahh... slutar men att jag ändå får ge mig ut på en promenad runt halva stan i jobbar kläderna.. trevligt va? så nej vänner och bekanta som hälsat och sett mig, det var inget jag gjorde självmant om jag säger så.. om ni skulle tro något annat menar jag;)



( okej jag erkänner, det var faktiskt lite skönt kanske borde ta upp mitt promenerade igen?)



Tillägg kanske!?

0 kommentarer: