26 april 2010

:)

nu har jag skrivit raderat, skrivit och raderat skrivit ännu en gång men även den gången raderat.. har så mycket jag skulle vilja skriva ner.. men så lite att dela med mig av kanske?

helgens resa haha ja det finns så många ord att beskriva den med.. jesus, klubba, shit shit, haschi haschi, svart kaviar, skål... ja min gode tid listan kan göras sju min lång.. men jag tyckte helt klart resan var godkänd plus på gänget minus på båten om jag säger så.. men vi gjorde ju som sagt våran egna fest:)..

Hemma igen, var de dax att försöka få igång bilen! och jajjemen carro hade tydligen lyckats stå med lysena på.. ja jag vet minus på den;) sedan tog vi oss lite söndagsmys med både glass och godis med flickorna! trivsel !verkligen härligt att komma hem känna sig saknad och omtyckt:)

Livet leker och allt känns bättre än jag kunnat hoppats..:)

idag har vi haft mys kväll med kusinen Amie och Moster camilla.. och nu är de soff läge på schemat och snart sängen som gäller .. de tar på en efter en hel helg med härj!;)

puss och god natt på er!

0 kommentarer: