28 april 2010

Finns inte så mycket att skriva förutom att man lever bara en gång och det är nu .. så lev innan det är försent... och att man bara har en chans på att göra ett gott intryck hos mig..

pratade med en god vän idag i telefon och han sa ja du Carro livet är hårt ibland tyvärr e det så men både du och jag vet att det inte är din förlust.. utan någon annans.. Jag känner dig så mycket bättre än någon annan och jag vet precis hur du tänker nu.. hmm.. och ja vänner han känner mig på alla plan är otäckt hur han fyller i mina meningar och mina tankar... är jag så lätt läst..? haha!

Han vet även om hur de kommer bli är jag rätt säker på, det är så jag funkar....
Kanske är de dax att stänga även denna dörr, låsa och slarva bort nycklen...?

Ja jag vet att man måste kämpa för att vinna, ja jag vet att man inte kan vinna om man inte vågar förlora.. jag vet...

0 kommentarer: