25 maj 2010

Min dag!




Idag har de faktiskt varit lite mycket på jobbet telefonen har ring kockobombombom kockobombombom här här e jag! typ 30ggr.. den ena har en krångligare fråga en den tredje, bilar hit och bilar dit ingen vet något alls.. ja visst är de underbart! såg fram mot en skön kväll i soffan tillsammans med flickorna och Vännen Jenny med fika kaffe och bara en massa prat:) meen nej efter som ja jag själv då har minne som en guldfisk, hade jag ju totalt glömt bort att vi skulle ut i skogen idag.. sagt och gjort De la Familj Johansson/ boström tog på sig regn rockarna och gav sig ut i spö regn och då menar jag spö regn....! men vi skrattade log och gick på uppdrag! något runt, något strunt, något tunt, en fjäder och något som blommar när solen lyser och gamla kläder? jajjemen sagt och gjort:) väl hemma rätt frusna och kalla blev de soffan och jag kan inte låta bli att skratta! haha.. E22- Trelleborg Her we goooo!! hahaha
ja vi har diskuterat, storlek, utseende, övervakningskameror, flyg, blommor och bin och så mycket mer ... haha såg ut som ett ljus fast åt fel håll... typ?..-
Som ni ser och läser så leker livet! och allt känns kalas bra.. Helgen som kommer ser ut att bli bra hoppas vädret håller sig bra!
nu kallar sängen natti natt på er!

0 kommentarer: