20 september 2008

Mina flickor!

uppe med brenen tidigt som alltid när jag här mina älskade små flickor mina allt mina underbara små mirakel. Vad skulle jag vara i livet om jag inte hade dem? de är en bra fråga, men en fråga som jag aldrig kommer få svar på och en fråga som svara egentligen e helt oviktigt på! skulle göra vad som för mina barn bara de mår bra...


mina älskade barn
att se in era ögon och se lycka som om era ögon kunde gnistra på ett speciellt sätt som inte vuxna kan skrattet som kommer från hjärtat och så otroligt härliga leenden jag ska göra mitt bästa att ge er all lycka ni förtjänar och om jag gör fel mot er så hoppas jag att jag ser det och då lovar jag att säga förlåt och försöka att inte göra om det vet ni att det räcker att se på er ,hålla om er ,få en kram så kvittar det hur usel dagen varit för allt försvinner i era ögonn i är min lycka min skatt det jag håller så kärt och lovar att skydda er resten av mitt liv.och jag kommer aldrig låta gnistan i era ögon slocknaden ska alltid brinna. då vet jag att jag har lyckats.det finns inget ni kan göra här i livet som får mig att sluta älska er eller vända er ryggen ni är helt perfekta helt underbara som ni är ni är mina änglar här på jorden ni är min lycka mitt allt mina största kärlekar här på jorden älskar er in i evigheten

*slut*

0 kommentarer: