02 oktober 2008

Planerar mitt tänkande?

Hmm ja jag försöker gör de men de är inte så lätt som de låter;)
Vem vet jag kanske tänker för mycket? kanske bara ska gör de som först dyker upp? Man kanske inte ska ha för stora krav på sin framtid? den ser inte ut att bli så som jag tänkt mig.. hur de än låter, hur de än ser ut så hoppas jag att den blir bra bättre än jag hoppats på? går de? haha nä de gör nog inte de...
Tankarna åker genom huvudet, ena stunden skulle jag helt klart kunna tänka mig att ge dig de, men i andra sekunden är tanken helt omöjlig! vet inte om de beror på min kontroll? varför blev de så komplicerat?.. Jag skulle aldrig kunna neka dig den känslan de är att få de? Aldrig! frågan e om jag kan ge dig den? Fy blir så le på mig! Är kanske svårt att förstå hur man kan säga nej till något så underbart? De bästa som kan hända en människa? hmm ja ni som ni ser är de mest bara svamel som kommer fram och de är nog ändå ingen som förstår vad jag menar.. ne för de gör jag nog inte själv?.. Men någon gång, någon annanstans, i en annan tid men inte just nu.. jag kan inte svara på om de blir så eller ej de är en sak som tiden får utvisa helt enkelt... bara de inte blir allt för svårt då..

Svammel och tankar hör inte ihop...

Kärlek till Mina allt Som alltid!

*slut*

0 kommentarer: